HomeHumorRestaurant eigenaar kan niet tegen kritiek en reageert op alle reviews die...

Restaurant eigenaar kan niet tegen kritiek en reageert op alle reviews die geen 5 sterren zijn

Het hebben van een restaurant betekent dat je met recensies te maken krijgt, en daar zitten soms vervelende tussen. Een kritische review kan een eerlijke mening zijn, maar sommige eigenaren schieten direct in de verdediging alsof ze persoonlijk aangevallen worden.

De eigenaar van dit steakhouse heeft er in ieder geval geen moeite mee om keihard terug te slaan als klanten het wagen om minder dan vijf sterren te geven.

Omgaan met slechte reviews

Waar andere restaurants proberen om van feedback te leren of het op z’n minst netjes af te handelen, gaat deze baas vol in de aanval. Klagen over lange wachttijden? Dan heb je gewoon een saai leven. Vleesrestaurant een onvoldoende geven omdat er weinig groenten op het menu staan? Dan kun je beter op een bleekselderij gaan knagen met je konijn. Zelfs als iemand alleen ‘lekker eten’ zegt, maar ‘maar’ drie sterren geeft, voelt de eigenaar zich verraden en schreeuwt hij over ‘valse mensen’.

De reviews

Natuurlijk, slechte reviews zijn irritant, maar deze eigenaar ziet ze blijkbaar als een persoonlijke oorlogsverklaring. In plaats van een beetje sportief om te gaan met kritiek, deelt hij liever een digitale karatetrap uit aan zijn klanten.

Een lullige drie sterren? Dan ben je achterbaks. Een beetje klagen over wachttijd? Dan ben je gewoon saai. Misschien is het eten hier top, maar als je na een bezoek niet in een online fittie met de eigenaar wilt belanden, kun je beter een ander restaurant zoeken.

Via Kakhiel

Meer van dit: