HomeHumorEigenaar van Restaurant is het niet eens met negatieve review en haalt...

Eigenaar van Restaurant is het niet eens met negatieve review en haalt hard uit

Een negatieve review kan een restaurant behoorlijk raken, en voor de eigenaar is dat soms moeilijk te verteren. Toen een klant, Vivian, een teleurgestelde recensie schreef over haar ervaring met het restaurant, kon de eigenaar het niet laten om met een pittige reactie terug te slaan.

Reageren op reviews

Het is best belangrijk om als bedrijf zijnde te reageren op reviews die je krijgt. Waarom? Omdat het laat zien dat je om je klanten geeft en hun feedback waardeert. Wanneer je reageert, versterk je de band met je klanten en bouw je aan een goede reputatie.

Zelfs als de review negatief is, kun je door snel en vriendelijk te reageren laten zien dat je problemen serieus neemt en wilt oplossen. Dit maakt je bedrijf betrouwbaarder en aantrekkelijker voor nieuwe klanten. Bovendien helpt het ook je zichtbaarheid in zoekmachines te verbeteren. De ondernemer uit dit artikel dacht daar alleen wat anders over.

De review

De review die Rian achterliet, was niet heel goed, maar nog wel netjes geformuleerd. Die review kan je in de afbeelding hieronder lezen:

Geen goede score, maar het valt nog enigszins mee. De eigenaar van het restaurant was het er echter totaal niet mee eens en laat een vernietigende reactie voor Vivian achter:

Meer van dit: